یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

Finally

بعد از مدت ها اومدم اینجا 

اتفاقای زیادی افتاده مهم ترینش قهر چندماهه ی منو کیوان 

درگیری ها و سخت گیری های شدید دوستان در مقطع ارشد 

عوض کردن محل کار و اموزشگام 

اضافه وزن و تعطیلی باشگاه 

اینقدر درگیرم که دیگه نمیدونم چه کار کنم 

قضیه منو کیوان هم به زودی تموم میشه ،کارای کیوان برای مهاجرت درست شده و من‌نمیرم اینم شد اختلاف و دعوا بین ما و نتیجشم فعلا دوماه حرف نزدنمون با همدیگست 

یه جورایی هم از این وضعیت خستم هم‌ترسم از ازدواج برطرف نشده ارکاری میکنم که به تعویق بیوفته و ما دوست بمونیم ولی ازدواج نکنیم نمیدونم چه مرگمه