یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

ما و شب و بیداری

بعد از مدت ها برگشتم که بنویسم 

اینقدر مشکلات و روزای تلخ وجود داشت که زمین گیرم گرده بود 

من ذاتا ادم شاد و اکتیوی هستم هیچ وقت هم در مقابل مشکلات کم نیاوردم ولی این روزا اینقدر گند بودن اینقدر وحشتناک بودن که منو داغون کرد 

به معنای واقعی نابود شدم،هویتم شخصیتم خودم اسمم زندگیم همه و همه ازم گرفته شد 

ولی دوباره ساختم دوباره پا شدم اینبار خیلی قوی تر خیلی محکم تر 

سال ۹۵ برای من به معنای واقعی افتضاح بود 

سال شما چه طور بود؟