یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

بهش میگن جنون

یه فنجون قهوه ریختم و نشستم جلوی تی وی

اخرش هیچه هیییچچچ 

اخرش هیچی نیست 

ولی عین یه دیوونه  افتادم پی این جنون

لعنت بیاد به هرچی مهربونی و سادگیه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اشتباه لعنتی

اگر بپرسن بزرگترین اشتباه زندگیت چیه؟

قطعااا همینه! تااخر عمر نگرانیشو خواهم داشت...میدونم

تظاهر کردم من‌مشکلی ندارم ولی درواقع داشتم کل مشکل خودم بودم نه تونستم بخوابم نه چیزی بخورم لعنت به این زندگی نکبتی که پر شده از حماقت


حالم اصلا مساعد نیست دوستان ببخشید اصلا وبلاگ داغون شده  نمیدونم حال روحیم به قدری خرابه و به قدری دچار مشکل شدم که دلم‌میخواد همین الان بمیرمممم واقعا ازته دل میخوام بمیرررررم 

دعام کنین خیلی محتاجم به دعاهاتون

دنیا رو سرم اواره

در یک کلمه گند زدم به همه چی همه چی همه چی

فقط و فقط خودمو سپردم دست خدا 

دعا کنین بچه ها خواهش میکنم دعام کنین



هنوز تو شوکم ، اینقدر احمق اینقدر احمممممممممق!!؟؟؟؟؟

خب اولیش هم دیدیم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.