یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

تو خواب هایم بیداری

کلی اتفاقای جورواجور افتاده 

دیشب خواب کیوان میدیدم خیلی اتفاقی رفتم سراغ پروفایل اینستاش با اینکه پیجش غیرقابل دسترسیه ولی دیدم که عکسی گذاشته که خیلی دوست داشتم همون شعر قدیمی هم دوباره گذاشته بود بیو پیجش دلم گرفت خیلی زیاد.

بعد از مدت ها یادش افتادم احساس بدی دارم حتی یاداوریشم خیانت به شهروز و محبتش میدونم فکر و ذهنم منحرف کردم و سعی کردم دیگه به خوابی که دیدم فکر نکنم 

گاهی خودم از این همه بالا پایین زندگیم تعجب میکنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
معلوم الحال شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 11:43 http://daneshjoyezaban.mihanblog.com/

میهن بلاگ سرای ابدیمه. همیشه میتونید اونجا پیدام کنید
البته یه مدته که توی بیان هم یه آپارتمان نقلی (http://daneshjoyezaban.blog.ir) گرفتم هر چند دیگه ترجیح میدم بقیه رو بخونم تا بنویسم.

حتما سر میزنم

معلوم الحال پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 21:07 http://daneshjoyezaban.mihanblog.com/

سلام
چه جالب. دیشب یادم به شما افتاد و یخورده سرچ کردم ت اپیداتون کردم. باورم نمیشه هنوزم بنویسید :)

ااااا چه قدر خوشحال شدم پیامتون دیدم چندباری بهتون سر زدم ولی انگاری وب از دسترس خارج کرده بودین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.