یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

من از جنس فولادم آیا؟

همین الان که ساعت 11 نیمه شبه از سرکار برگشتم،امروز کارا خیلی طول کشید زنگ زدم به بابا،طفلی پدرجان از ساعت7 اومد هتل نشست تا کارام تموم شه باهم برگردیم یعنی رو پاهام بند نیستم صبح که کلاس داشتم،free discussionبرگزار کردم آقایون مهندس و دکتر هم که از بحث خیلی استقبال کردن،این شد که بحث2 ساعته امون شد 3:30 و اخرشم به زور از کلاس رفتن:))

بعدشم که رفتم هتل و اینقدر کار سرم ریخته بود که عین فرفره دوساعت تموم داشتم پله هارو بالا پایین میکردم:)خوشبختانه امروز یونی نداشتیم...

دیگه اینکه  بنده عین این احمقا یک سوتی خیییییلی خفن در گروه دادم که هنوزم که هنوزه خودم هنگم....ولی دیگه بی خیالش کاریه که شده...هرچند خییییییییییییییلی بابتش ناراحتم:((

جناب مهندسم یه عالمه کار ریخت سرم،یکیش بررسی قراردادشون با یه شرکت المانیه،باید متن انگلیسیشو ترجمه کنم و تا شنبه تحویل بدم،میانترم ها هم شروع شده و سه تا پروژه واسه کلاس یونی دارم،متن کنفرانسمو باید آماده کنم و فرداهم باید برای ترجمه حضوری برم شرکت،حدودا 3_4 ساعتی اونجام بعدشم باید بکوب بشینم سر کارام تازه به همه ی اینا خوندن واسه کنکورو باشگاه هم اضافه کنین...

خلاصه اینکه درحد مررررررگ خستم ولی از این خستگی خوشحالم:)

پ.نوشت: در حال حاضر یکی از آرزوهای محالم  اینه که روزبه جای 24 ساعت48 ساعت بود:/

پ.نوشت2:الان موندم وقت دکترامو چه طور هماهنگ کنم؟!!!!وقت ویزیت گرفتم ولی واقعااااا نمیرسم برم..

خدایا وقت کم داااااارم:))


نظرات 2 + ارسال نظر
معلوم الحال سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 11:23 http://daneshjoyezaban.mihanblog.com

ترم ١ بودین دیگه؟ خیلی خوبه که هم زمان کارم میکنین
اگه ترم یکین پروژه ای نیست , یه خواندنه و گفت وشنود و دستور و اینا که راحت میگذرد. ولی در هر صورت موفق باشید
راستی درست خوندم آیا؟ کنکووور؟ دوباره؟

بلی..ترم یکم همزمانم در3 جا مشغولم؛))
پروژه های ما همه مربوط به همون گفت و شنوده،از trans scriptفیلم بگیر تا presentationو ترجمه اهنگ و یکی هم تازگی ها اضافه شده به اسم بحث آزاد که سر کلاس باید با استناد به چیزایی که میآریم حرف بزنیم:(
بله،ایشالا قراره امسال دوبارره کنکور تجربی بدم

مریم بانو جمعه 22 آبان 1394 ساعت 21:33 http://rozhan313.blogsky.com

دکتر رو که حتما برو :))
دور از جونت... این مدل خستگی خداایی خیلییییییی به آدم میچسبه...
مطمینم موفق میشیی

آره، واقعا نمیشه پیچوندو نرفت....
دقیقا،خیلی میچسبه...
مرسی عزیزه دلم....:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.