یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

رمز

یه سری پستای شخصیو از این به بعد رمزدار مینوسم که رو فضای گوگل منتشر نشه...چیز خاصی نیست صرفا روزنوشت هاو حس نوشت ها و گاها مسایل چالش برانگیز اجتماعیه

اگر رمزو خواستین کامنت بذارین

دوستایی که رمزو بهشون دادم رمز پست قبلی هم همونه

پ.نوشت:گوشیم هنگه کامپیوترم خراب شده و اینه که ممکنه دیر به دیر بتونم کامنت بذارم ولی مطمین باشین همتونو میخونم

نظرات 4 + ارسال نظر
نیکلای ایلیچ چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 10:19 http://myclassiclife.blogsky.com

سلام
چرا یه مدته آپ نمیکنین؟
راستی با اجازه لینک شدین.

سه نقطه چین شنبه 21 آذر 1394 ساعت 22:55

راستش منم سال اول همین رشته ای که الان دارم میخونمو قبول میشدم ولی خب دیگه ... بخت با من یار نبود ....

سه نقطه چین جمعه 20 آذر 1394 ساعت 01:05

سلام ... خیلی به صورت اتفاقی صفحه ی وبتو باز کردم ...
شما پشت کنکوری بودی ؟؟؟ الان داری تو دانشگاه زبان میخونی ؟؟؟
راستش منم پشت کنکوری بودم و مثل تو دوست داشتم تو رشته های پزشکی درس بخونم ولی حیف که نشد .... هنوز تسلیم نشدم ، میخوام انقدر بجنگم تا به پیروزی برسم ...

سلام عزیزم,خوش اومدی
بله,من یکسال پشت کنکور بودم به امید پزشکی ولی درنهایت رفتم رشته ای که سال اول هم قبول میشدم هرگز تسلیم نشو,ایشالا به چیزی که میخوای میرسی

کرگدن چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 09:28 http://penman.blogsky.com

سلام. لطف میکنین به من هم رمز بدین

حتما,براتون میفرستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.