یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

صرفا چرت و پرت

میگی دوسم داری ولی میری و به بهانه های متعدد چهارپنج ساعت غیبت میزنه,بدون گفتن کلمه ای...

میگی دوسم داری ولی جوابه پیامارو دیر میدی 

میگی دوسم داری ولی میگی اصراریم نیست 

میگی بی تو خوش نمیگذره بعد با دوستات میریو یه پیام خشک و خالیم نمیدی 

میگی بهت بی توجه نیستم ولی کله رفتارات پراز بی توجهیه...

میگی تمام فکرم****و من تو درگیریای فکریت جایی ندارم 

میدونی...

میدونی اگه همنیجوری ادامه بدی که همینطورم میشه جوری میذارم و میرم که انگار از اول نبودم 


پ.نوشت۱:وقتی دروغ میگه میفهمم و دوستت دارم هاش بوی دروغ میده,یعنی هیچ وقت بهم ثابت نشد که واقعا علاقه منده من فقط واسش یه زنگ تفریحم


پ.نوشت۲:دارم خسته میشم,این بی توجهی هاش داره خستم میکنه....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.