یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

یادتونه تو یه پستی راجع به ارشام و برخورد خیییلی بد خودم باهاش و در مورد پیشنهادش نوشته بودم؟؟؟

دوباره  اومد و درخواست خودشو مطرح کرد باور نمیشد با اون یال و کوپال و غرورش و برخورد به شدت یخ و وحشتناک من باز برگرده  ولی چه افسووووس که دیر اومد باهاش حرف زدم اینبار خیییلی خییییلی خیلیی بدتر از دفعه ی پیش دیگه مطمئنم هرگززززز برنمیگرده تو اعماق وجودم ارشامو دوس داشتم یادمه از ج ردی که بهش دادم خیلی پشیمون بودم تا مدتها فال میگرفتم و به عکساش خیره میشدم   ولی من ادم خائنی نیستم هیچ وقت نبودم و نخواهم بود که به نظرم خیانت حتی اگه تو ذهن ادمم باشه از جمله کثیف ترین جنایاته همه  ی این هاهم مربوط به قبل از ورود اشکان به زندگیه منه .. حتی به اشکان گفتم که باهاش حرف زدم ناراحت  شد گفت حتی جوابشم نباید میدادی ولی راستش اینو به قلبم بدهکار بودم  اشکانم همه چیزو میدونه 

ارشام جدی نیست,,سنش کمه,,رابطه باهاش تاوان سنگینی داره ولی ...

درضمن تاوقتی اشکان تو زندگیمه حتی اگه هزارتا مشکل داشته باشیم حتی اگه تو سردترین حاالت ممکن باشیم هرگز هرگز به کسه دیگه ای حتی فکرم نمیکنم


ولی خیلی زود دیر میشه اگه کسیو دوست دارین نذارین زمان بگذره نذارین حسرت تو دلتون بمونه,گاهی خیلی زود دیر میشه.   خداحافظ ارشام برای همیشه خداحااااافظ بهت نگفتم ولی  یه زمانی منم دوستت داشتم  مشکل این بود که تو باهمه ی صداقتت  حسی به من نداشتی جز کنجکاوی شاید تو زندگیت یه روزی عاشق شدی و اون موقع بدونی که چی شد که اینجوری شد... 

نظرات 1 + ارسال نظر
معلوم الحال چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 07:11

ای بابا
بازم که شما مورد احساسی براتو پیش اومد مواظب خودتون باشین

سلااام
من وقتی کلی دغدغه دارم و ذهنم مشغول میشه اون دل مشغولی هارو میام اینجا مینویسم,وگرنه این موردای احساسی جنبه های دیگه ای دارن و داستان هاشون مفصل تر از این حرفاست برای منم از کمترین درصد احساسی برخوردارن چون معمولا با این اوضاع منطقی برخورد میکنم تا احساسی ...حسابی مراقبم, یه دنیا مرررسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.