یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

پیچوندیم که پیچونده نشیم

امروز اینقدر سردرگم و پریشون بودم که صبح زود حاضر شدم و ماشین بابارو پیچوندم و به جای یونی رفتم یه کافی,شاپ...کافی شاپ موردعلاقه ی خودم و اشکان..یه صبحانه ی عالی سفارش دادم یه دفتر و خودکار دراوردم و همه ی زندگیمو همه ی سال94توش خلاصه کردم همه ی چیزایی که دلم میخواست اتفاق بیوفته و نیافتاده بود همه ی  مشکلات و سختی ها همه ی لحظات شادو خنده ها همه ارو نوشتم  یه جورایی سال 94جمع بندی کردم...

خیییییییییی این مدت فکر کردم خییییییلی... قبل از ورود به سال95باید تکلیف همه چیو مشخص کنم همه چی ...

بعدش رفتم یه خرید حسابی کلی دفتر گل گلی,ماگ استار باکس که خیلی وقت بود میخواستم بخرم  و خریدم  جفتشو  سالها پیش واسه اشکان قبلا خریده بودم,یه عالمه گیره های کاغذ رنگ و وارنگ,خودکارای رنگی و کتاب و سررسیدو فیلمو یه عالمه شکلاتای خوشگل و ادامس و بیسکوییت هم خریدم... 

وقتشه یه خونه تکونی اساسی به همه چیز بدم,هرچند قبلا هم از اسن تغییرات اساسی تو زندگیم دادم الانم یه تغییر دیگه is needed:)

نظرات 1 + ارسال نظر
معلوم الحال چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 00:22 http://www.daneshjoyezaban.mihanblog.com

بازم خوبه کخه به خودتون اهمیت میدین. بعضی وقتا خوبه که آدم با خودش خلوت کنه و به خودشم یه حالی بده
من که هنوز حوصله نکردم برم گواهینامه بگیرم ولی گه گاه میرم و برای خودم یه سری خرت و پرت به عنوان هدیه میگیرم. اگه کسی نیست که بهم هدیه بده خودم که نمردم

ایشالا شمام از این فاز عشق و عاشقیای ترمای اول در میاین.

ادم همیشههه باید به خودش اهمیت بده,کادو دادن و گرفتن حسه خیلی خوبی داره فرقی نداره ادم برای خودش بخره یا یکی دیگه در هر صورت یه حسه خوبی واسه ادم میاره؛)

عشق و عاشقی ترم اولیاااااااااا!!!؟؟؟؟؟؟ نهههه ماجرای منو اشکان اصلا اینطوری نبود حتی هم رشته ی منم نبود,اشکان خواستگار رسمی من بود و خانواده ها درجریان کامل بودن,بابا من که خودم یکی از منتقدای این عشقای ابکی ترم اولیام اخه:-)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.