یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

تموم شد

اولین و شاید سخترین و حتی بدترین و شایدم بهترین  تصمیمو گرفتم 

با اشکان برای همیشه تموم کردم!!!اونم قبول کرد یعنی وسط یه دعواو دلخوری دو طرفه بودیم و نهایتش شد اتمام رابطمون...

خیلی  مسالمت امیز و در نهایت احترام  از هم خداحافظی کردیم و داستان ما بعداز کلی فراز و نشیب به اخرش رسید 

خیلی وقته این روزو میدیدم و به خاطر همینم از نظر روحی کمی تا حدودی  اماده بودم  شوکه نیستم ولی ناراحت چرا...عصبی چرا.. دلخور چرا...امروز کل خاطراتمون واسم مرور شد همه ی لحظاتمون,خوب و بد...میخواستم  خیلی مفصل  تر از این حرفا ازش خداحافظی  کنم، ولی فقط به یه جمله ختم شد...مراقب خودت باش و خداحافظ 

و اینم پایان ماجراهای منو اشکان:)


پ.نوشت1:مطمئنم هرگز برنمیگردم, و هرگز اشکان هم بر نمیگرده از رابطه  ای اومدم بیرون که سخت ترین لحظاتو توش تجربه  کردم  و الان من یه سینگل و ازادمممممم....میدونین هرگز هرگز هرگز به هیچ کس دیگه اجازه نمیدم وارد زندگیم بشه مگر اینکه بتونه اعتمادمو صددرصد جلب کنه و ثابت بشه که اومده جلو بجنگه اشکان همش حرف بود و دوست داشتی وجود نداشت,مبارزه ای نبود,تلاشی نبود ... اشکان از اولش ابهام بود تا اخرش... دیگه خلااااااص شدم,....


پ.نوشت2:به مناسبت این اتقاق غم انگیز شمارو به شنیدن اهنگ پس من چی از وانتونز دعوت میکنم  ..... دقیقا حسه الان من همینه...


نظرات 4 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 23:45 http://rozhan313.blogsky.com

عجب....
الهی که یکی قسمتت بشه که طعم واقعی یه رابطه و عشق خوب رو بچشی :)

واای مریمی کلی دلم واست تنگ شده بود,مررسی عزیزه دلم..همچنین برای خودت مهربون 3>

معلوم الحال چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 00:20 http://www.daneshjoyezaban.mihanblog.com

سلام
امیدوارم دیگه از این اشتباهات نکنید. فقط اشتباه نکنید:"عاشقی جرم نیست مردم! اتفاق است پیش می آید" این اتفاق وقتی خوبه که با عقل پیش بره. بعضی وقتا زیاد پایبند احساسات بشی ممکنه دچار مشکل بشی.
شاد باشید شما الان siiiiiiiiiingllllleeeeeee ید

به قول فرنگیا من که سینگلللللل فور اوررررر
نه اتفاقا من تو این قضیه خیلی منطقی برخورد کردم ولی چون احساساتمو صرفا اینجا نوشتم این سوتفاهم پیش اومده,خیییییلی ممنون که تو این مدت برادرانه نصیحت کردین....:)

بلاگ اسکای سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 06:37 http://bit.do/bPKVk

سلام
ارسال 1000 کامنت به بلاگ اسکای، میهن بلاگ و نی نی وبلاگ فقط ؟؟؟؟؟ تومان!

.... سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 02:04

می‌تونم یه سوال بپرسم؟

یس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.