یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

روزمرگی های عیدانه

رفتم چندتا مانتو و کیف و کفش واسه یونی گرفتم یه عاالمه هم لوازم التحریر کیف هندزفری و کیف لوازم ارایش و جامدادی و یه کلاسور گل گلی باچندتا خود کارو یه سری چیزای عجق وجق لوازم ارایشم که بالاخره مارک بالم پیدا کردم و خودمو درانواع و اقسام مدل هاش خفه کردم ...:)

من کلکسیون ماگ دارم باماگی که امروز خریدم دقیقا 67تاماگ دارم ازهر سبک و سلیقه ای هم که بگی توش هست خیییییلی دوسشون دارم 

چهارعدد کتاب جدید و یه بوک مارک و یه اویز خوشگلم واسه کیفم خریدم و اینگونه بود که ترتیب عیدی ها داده شد:) 

ناهارم بادوستم رفتیم رستوران شوهرش خداییش عاااالی بود یعنی نیلوفر توهرچیزی شانس نداشته باشه تو ازدواجش خیلی خوش شانس بود شوهرش به قدری ادمه خوبیه و خوش برخورده که ادم میمونه هیچ وقت هم ندیدم نیلوفر بدشو بگه اصلا خوده نیلوهم چه از نظر ظاهری چه اخلاقی خیلی شاداب و سرحاله  ایشالا که همیشه ی همیشه اینقدر خوب باشن از عشق بینشون حال منم خوب شد,یه جورایی ته قلبم امیدوار شدم که شاید بشه واقعا مرد عاشق هم پیدا کرد ....

عصری هم یه خورده دوردور و بعدشم که رفتیم منیریه من لباس ورزشی  و یه سری خرت و پرتایی که واسه باشگاه لازم داشتمو خریدم خلاصه امروز ماهم اینگونه گذشت 

تمام درسای یونی مونده بهش فکر میکنم میخوام بزنم زیر گریه ایشالا از فردا شب تا صبح باید بشینم پای اماده کردن لکچرهامو خوندن جزوه ها و درسا..خدایا به دادمون برس 

نظرات 6 + ارسال نظر
دلژین یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 08:58 http://delzhin313.blogsky.com

به به ... همییشه به خریید...مبااارکت باشه
من هنوز برای دانشگاهم مانتو نخریدم :(( شلوار اینا همه چیز دارم... مانتو پیدا نمیکنم...
منم قبل عید برای ترم جدیدم کلاسور گل گلی خریدم

مرسی عزیزم.. منم مانتو به زور پیداکردم باید باسلام صلوات بپوشمش بلکه حراست گیر نده یعنی یه مانتوی درست درمون واسه دانشگاه پیدا نمیشه خصوصا که حراست ما؛-/
کلاسور گل گلی خییییلی خوشگله

بهاردخت شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 22:55 http://www.manopezeshki7.blogsky.com

اخی لوازم تحریر
مبارکت باشه
منم فردا میخوام برم ی سری وسایلمو بخرم
منم امیدوارم بشه مردهای عاشق پیدا کرد

مرسی عزیزم, خرید لو ازم التحریر حس خیلی خوبی داره...
من که بعید میدونم پیدا بشه ولی خب استثنا همه جا هست ایشالا که استثناهاشو بتونیم ببینیم

معلوم الحال شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 11:48 http://www.daneshjoyezaban.mihanblog.com

سلام
نوروزتون مبارک !!! ببخشید شما سر جمع چقد عیدی گرفتین مگه ؟ این خریدایی که شما کردین رو با دو تا نیسان آبی هم نمیشه منتقل کرد خونتون. شما دخترا حتما باید برای شروع درس خوندنتون با خودکار رنگی و دفتر سیمی باربی و مداد و پاک کن پاپکو اینا درسو شروع کنین؟ واقعا چه مرفه

سلااام,عیدبرشماهم خجسته باد
یه سری از فامیلا از اونور اومدن تلافی عیدی ندادن های چندساله اشونو دراوردن اینه که وضعمون حسابی خوب شد
دفتر باربی؟؟؟ وای نه بابا دیگه نه در این حد ولی خب باید لوازممون همچین خوشگل باشه تا انگیزه ایجاد بشه:D

ازی شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 09:42

موفق باشید

مرسی عزیزم,همچنین

ازیتا شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 00:36

سلام
یه عکس از ماگاتون میذارید لطفا
امسال شما دوباره کنکور شرکت میکنید یا همین زبان ادامه میدید.

سلام عزیزم
حتما یه عکس از کلکسیونم اپ میکنم
امسال نه برنامه ریزی من واسه ساله اینده بود یعنی درسای دانشگاه و کار اینقدر سنگین شد که مجبور شدم این کنکورو بکنم یه پروسه ی دوساله ایشالا کنکور95

مگهان جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 17:39 http://meghan.blogsky.com

وای وای لکچر، وای واااای دانشگاااااه... چرا من این هفت روز رو به بطلان وقت مشغول بودم، چرا؟

+ دلم خرید خواست، من کلی ماگ داشتم که همشون رو هدیه دادم، جا نداشتم براشون، خوشبحال شما که جا داری حسابی؛)

خوش اوندی عزیزم
واقعا چرا؟؟؟اخه منم به بطلان وقت مشغول بودم :)
خرید خیلی مزه میده خصوصا اگه بری عیدی هاتو خرج کنی...عزیزه دلممم چراخب؟من یه قفسه ی کتابخونمو کلا گذاشتم واسه ماگ هام ولی دارم حا کم میارم: D

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.