یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

دلم یه کلبه ی چوبی میخواد

این چند روزه خیلی درگیر بودم کلی اتفاقات جدید افتاد 

کلاسای فشرده ای که واسه دکتر مهندسین گرامی گذاشته بودم تموم شد جلسه اخر یه کیک گنده سفارش داده بودن و یه گردنی ریز خرید بودن به خاطر قدردانی و این حرفا این کارشون خیلی برام ارزش داشت من یه دانشجوی سال اولی مترجمی بودم بدون هیچ تجربه ای  هم به من فرصت دادن که خودمو اثبات کنم هم خودشون کلی تلاش کردن که به یه وضعیت قابل قبولی  برسن و به من انگیزه بدن دراخرهم که یه روز عالی و کلی خاطره ی خوب ساختن رفتارشون این قدر محترمانه بود که خداروشکر کردم تونستم تو چنین موقعیتی توانایی تدریس خودمو اثبات کنم 

کاری که هتل انجام میدادم هم تموم شد یعنی قبل از عید تموم شد قرار بود فقط6ماه اونجا باشم کلی خاطره و اتفاقای جالب اونجا افتاد ولی واقعا وقت نداشتم بنویسم اینقدر که درگیر  جنبه ی عاطفی زندگیم شدم که به کل فراموش کردم کلی ماجراهای جدید و جالب هست که اینجا بنویسم 

یه پیشنهاد شغلی جدید بهم شده که متاسطفانه قبولش نکردم امسال از هر نظر به خودم فشار اوردم...  درس و دانشگاه و کار و مشغولیت های فکری و کلی مشکل دیگه دلم میخواد از الان به بعد تمرکزمو بذارم روی درسم که به امید خدا6ترمه لیسانسو تموم کنم 

بعد از اون برخورد افتضاحم با ارشام که مطمئن بودم دیگه برنمیگرده دوباره برگشت ایندفعه گفتم با کسی هستم و تموم!!!حتی بهش گفتم اون کسی که باهاشمم میدونه باهات حرف زدم خب واقعیتش اینه که من باکسی نیستم  ولی تازگیا حوصله سروکله زدن و توضیح اینکه چرا بهشون فرصت نمیدمو ندارم همون اول میگم تنهاا نیستم و تموممم!! حالا دیگه بدون شک میگم ارشام هرگزو هرگز برنمیگرده,,خیلی احمقانه ست به کسی اینطوری بگی ولی حداقل میدونی که کلا ناامیدش کردی و همه چی تموم شد ... ارشامم حسش کنجکاوی محض بود ازاونجایی که ادم بسیار موفقیه و بین دخترا طرفدارای زیادی داره واسش جالب بود که من گفتم نه ولی من همچنان رو موضع خودم هستم تنهایی بهترین موقعیت ممکنه ...


نظرات 2 + ارسال نظر
معلوم الحال یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 22:23 http://www.daneshjoyezaban.mihanblog.com

سلام
تنهایی براتون بهترین حالت ممکنه. زمان میبره تا درک کنید که این عشقای ترم اول دوم فرجامشون چیه و آخر عاقبتشون چی میشه! زمان رفوگر خوبیه. به چیزای خوب فکر کنید. و همه چیز تون رو فقط برای یک نفر نزارید. روزی میرسه که همه میرن و شما خودتون هستین و خودتون.

راستی مگه میشه 6 ترمه تموم کرد؟ من اوایل میخواستم 7 ترمه تموم کنم اما گفتم اخه به کجا چنین شتابان؟ هرچند الانم کلی از واحدایی رو که من پاس کردم همکلاسی هام پاس نکردن.
براتون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که روزای خوبی رو به زودیِ زود تجربه کنید

عشق ترم اولیا نبود,همدیگرو خیلی وقت بود میشناختیم پا پیش گذاشت ولی الان همه چی تموم شده دیگه هییییییچی نیست
بله اگه ترمی24واحد بردارین میشه6ترمه تمومش کرد,هرچند به هدف بستگی داره من میخوام زودتر تموم بشه تا بتونم اون یکسالو واسه کنکور تجربی سرمایه گذاری کنم

دلژین یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 08:50 http://delzhin313.blogsky.com

سلااام سلااام
یه کم استراحت بده به دنیای کار و دنیای عاطفی...
بعد رابطه ات با اشکان بهتره کمی به روحت استراحت بدی... کاملا مشهود بود که چقدر اذیت شدی

سلاااام عزیزم
یه جورایی تو برهه ای به سر میبرم که کاملا ترجیحم به تنهاییه به این زودی ها نمیتونم به کسی دیگه فکر کنم... اذیت شدم,خیلی زیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.