یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه نسیم خنک بهاری

من:حالم بده 

اون:اهنگ جدیدمو گوش بده 

من:دیگه حالم از صدات بهم میخوره,چی به خورد این طرفدارای بیچارت میدی ؟

اون: اا یعنی اهنگم اینقدر خوب بود؟

من میخندم و میگم:ازت متنفرم 

اون: منم دوستت دارم 

بعد دوتایی میخندیم 

اون:همیشه خوب باش,ماها پشتتیم...

من:مرسی که هستی... 


پ.نوشت:یه  دوست خیلی خیلی قدیمی و جدید هر دردو دلی داشته باشم دنیاشو تعطیل میکنه خودشو میرسونه,امروز از استدیو خودشو رسوند که فقط به حرفام گوش بده امروز ازته ته دلم احساس کردم تنها نیستم و یه دوست محشر کنارمه ...


خدایا هزاران هزار مرتبه شکرت که این ادمای خوبو سر راه زندگیم گذاشتی روزای فوق العاده سختیه....ولی عاشق این دوستامم که یهویی وارد زندگیم شدن و به دیوارای سیاه و سفید زندگیم رنگ محبت پاشیدن

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 02:13 http://elhamabar20476.blogsky.com/

داشتن دوست خوب یه نعمته از دستش نده

واقعا یه نعمته...
نهایت تلاشم حفظ این دوستیاست
ممنون از نظرت عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.