یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

امتحان توهین به شعور دانشجوا!!!

برنامه ریزی  کرده بودیم کتاب 850صفحه ای گرامر و دستور و نگارش سه روزه بخونم و جمعش کنم که به لطف خواهری جانم کلا برنامم کن فیکون شد, دوباره برنامه ریختم فشرده تر تو دوروز بخونم از صبح تا شب که اونم  دوباره به لطف خواهری جان کنسل شد حالا شب امتحان و 850صفحه درس مزخرف که هیچی بلد نیستم من تو اسپیکینگ کامل گرامرو رعایت میکنم ولی نمیدونم چرا از تئوریش حالم بهم میخوره برنامه گذاشتم از6عصر تا 6صبح بخونم تاهرجایی شدو 7برم واسه امتحان 

خدایا خودت رحم کن...


یکی از دوستان الان اطلاع داد یه کتاب دیگه هم استاد جان جلسه اخر معرفی کرده و من چون غایب بودم الان فهمیدم  رسما بیچاره شدم:|


نظرات 1 + ارسال نظر
معلوم الحال پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 10:25 http://daneshjoyezaban.mihanblog.com

نوچ نوچ نوچ
دختر اینقدر بد؟ اینقدر درس نخون؟
درسته شما native speaker ی ولی فراموش نکن که در کنارش یه applied linguistic هم محسوب میشی. وظیفه دومتون آموزش زبان بیگانه به دیگرانه و برای همین باید با rule های مختلف تو دستور زبان بیگانه آشنا باشین. علی الخصوص برای شما که خانمید و زودتر از ماها کار توی آموزشگاه ها بهتون محول میشه.
موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.