یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

مگرجز این است؟

دوستم داره من دوسش ندارم 

دوسش دارم اون دوسم نداره 

کلا یه مشت زبون نفهم دورهم جمع شدیم :))

وسط راهرو پشتشو کرد بهم رفت... به یکی از دوستاش گفته بود کلا قیدشو زدم واسه همیشه فراموشش کردم‌ دیگه اصلا واسم مهم نیست منم وقتی شنیدم یه لبخند ملیح تحویل خبرچین گرامی دادم  و گفتم ولی من فراموشش نمیکنم هیچ وقت هم از جواب ردی که بهش دادم  پشیمون نشدم ولی این به این  معنی نیست که دوسش نداشتم ...

اونم ابروهاشو میندازه بالا و میگه خدا اخر عاقبت شماهارو به خیر کنه 

منم با خودم زمزمه میکنم فراموش کرد واسه همیشه قیدمو زد و رفت ...

نظرات 3 + ارسال نظر
منتظران بی نام دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 13:55 http://masafe-montazeran.blog.ir/

سلام . وبلاک خوبی دارید . به ما هم سر بزنید

سلام ممنون..چشم

معلوم الحال پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 10:22 http://daneshjoyezaban.mihanblog.com

این عکسه رو دیدین؟ دخترا و پسرا بعد از break up ؟
دخترا چند روز اول گریه و بعدش شاد و خندان
چسرا روزای اول سرخوشانه میخندن و بعد از یه مدت میفهمن چه بلایی سرشون اومده و یه عمر حسرت میخورن و اشک و آه و گریه و سیگار و .... ؛ به عنوان یه پسر میگم که روز به روز بیشتر از دیروز یاد شما توی وجودش شعله میگیره و خاطرات بیشتری به ذهنش هجوم میبره.
شمام به فکر درس و مشقت باش دخترم. هنوز زوده برای ازدواج و بدبخت کردن خودت! قعلا دنبال پیشرفت خودت باش.

اخه به بریک اپ هم نرسید ازهمون اول ردش کردم چون دوسش داشتم و میدونستم بعدها بیشتر اذیت میشم تو پستای قبل گفتم:(درواقع ارتباطی پیش نیومد..صرفا حرفای اولیه و بعدم که خداحافظی

معلوم الحال پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 10:18 http://daneshjoyezaban.mihanblog.com

دروغ میگه

نه این واقعا همین طوره همه اکانت هاشو بسته شمارشو مسدود کرده راهیی نذاشته خودشم مطمئنا با کسه دیگه ای سرگرمه و اصلا یادش هم نمیاد...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.