یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

همیشه همین طور بمون

امروز بعداز مدت هاااا رفتم دور دور...یه میتینگ ماشینی بود...خیلی خوشید...پسرخاله و پسردایی خودمم اونجا بودن همراه دوز دخترای گرامیشون تشریف اورده بودن ولی اون دخترا اون دوست دخترایی نیودن که تو مهمونی هاشون کنارشون بودن  اومدن سلام و احوالپرسی یه نگاه به من انداختن میگن باز که تنها اومدی منم با یه لبخند ملیح به دختر کنار دستیش نگاه میکنم و میگم ولی ماشالا تو هردفعه بایه باربی تشریف میاری دختره ی نخود مغز زده زیر خنده و میگه باربی که خودتی قربونت برم ..‌‌یعنی اصلا نفهمید که بهش گرا دادم بدبخت این یه۶۰_۷۰تایی یار داره فقط گیرش اون کلمه باربی بود پسرخاله جانم اونور ریز ریز میخندید و سر تکون میداد وقتی رفتن روبه پسرخالم میگم واقعااااااا این دختره رو مخه واقعا نفهمید!!؟؟برگشته میگه دلت واسه امثال اینا نسوزه این ماشینه بهروز(پسرداییم)دیده  فکرکرده خبریه واسه اون امده تو الان بگی بهروز ۶تازن و ۲۰تابچه هم داره عین خیالش نیست مات و مبهوت نگاهش میکردم که پسرخاله جان فرمودن دیگه تنها نیا اینجا...بعدروبه دختری که کنار خودش بود گفت بره پیش دوستش و وایستاد کنارمن خییلی تعجب کردم ازاین تریپ قیصرا نیست اصلا ولی برگشت بهم گفت:مردا به  دخترای درست و حسابی احترام میذارن  این عروسکا واسه بقیه دست گرمی ان....

راستیش از حمایتش و تعریفاش خوشم اومد خصوصا که تااخر raceموند و ازکنارم جم نخورد به همه هم گفت خواهرشم جوری بود که یکی از پسرای اونجا چپ نگام نکرد ولی ته دلم ...واسه اون دخترا دلم سوخت شاید واقعااااا دارن بد قضاوت میشن....

موقع خداحافظی بهم گفت همیشه همین طور بمون وقتی اومدم خونه رفتم سراغ گوشی قدیمی و چت های قبلی اخرین حرف اونم همین بود 

همیشه همین طور بمون....




بچه ها شب قدره تو دعاهاتون  یادمون کنین..التماس دعااااا

نظرات 1 + ارسال نظر
دلژین دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 15:48 http://delzhin313.blogsky.com

نخود مغزن اون دخترها واقعا... شک نکن...
تو همیشه همونجوری خوب بمون :)

مریم خیلی رو مخن ازیه طرف هم دلم واسشون میسوزه ولی سبک زندگیه که خودشون انتخاب کردن واقعا مردها ارزش اعتماد کردن ندارن
قربونت برم مهربون منم پراز مشکل و نقصم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.