یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

در ۹۰درصد مواقع اون حسی که دفعه ی اول از طرف میگیری درسته!

سر دو روز نشده رفته با یکی دیگه 

هی بهم گفتن این یک عدد لا...شی بیشتر نیست ولی خودمو گول زدم و گفتم نه شماها اشتباه میکنین

ارزوی خوشبختی و شادکامی واسه این دوست لا..شیمون دارم:)

میگماا خیلی خرم که هنوز دوستش دارم؟

و خیلی این خریت بیشتر نمود پیدا میکنه وقتی میفهمم و میدونم که دیگه عمرا برگرده...

چه کنیم دیگه سرنوشت ماهم این گونه رقم خورد...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.