یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

تسلیم نشد تسلیم شدم

نرفت....

هرکاری کردم که بره نرفت...

با وجود همه ی خستگیام با وجود سختی شغلم،رشتم،زندگیم با وجود اخلاقای گاها افتضاحم موند،سنگ بزرگی انداختم تو رابطمون و دیدم که عمقش خیلی خیلی بیشتره

کیوان نرفت وقتی دید حرفای خودشو گوش نمیدم مامانش اومد باهام صحبت کنه حرفای مامانش خیلی ارومم کرد شبش بهش گفتم یه قرار حضوری بذاریم و صحبت کنیم و نهایتش شد یه سوپرایز فوق العاده 

رزو رستوران، باکس گل رز قرمز،پیانو زدنش اونم اهنگی که من عاشقشم و هدیه ی زیباش که یه گردن بود با علامت بی نهایت...

گریه ام گرفت  بود رفتم تو بغلش و به اندازه ی همه سختیا و ناراحتیام گریه کردم و به اندازه ی تمام مردونگیش موند و ایستاد و ارومم کرد ...

خیلی حرف زدیم خیلی ناگفته هارو گفتیم گله کردیم خندیدیم دردودل کردیم نهایت همش شد یه ارامش بی نظیر واقعا ارامش محض بود اونقدر لحظات زیبایی داشتیم که داشتم خودمو فحش میدادم چرا این چند روزه اینقدر خون به جیگر جفتمون کردم 

نهایتش این شد که اشتی  کردیم  و به قول کیوان ما مثل یویو میمونیم هرچه قدر هم سرد بشیم هرچه قدرم دور بشیم بازم برمیگردیم پیش همدیگه نقطه پایان جفتمون اغوش همدیگه ست.




پ.نوشت:جوابای ازمون ارشد هم اومد و خوشبختانه خیلس بهتر از اون چیزی که فکر میکردم شد واقعا خوشحالم

نظرات 2 + ارسال نظر
معلوم الحال یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 04:40 http://daneshezaban.mihanblog.com

خب :)
کی قراره شیرینی بخوریم؟ هم برای دانشگاه و هم امر خیر؟

ایشالا به زودی

احسان جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 04:53 http://byte.blogsky.com

خوشبختی عبارت است از آرامش، احساس سعادت و احساس امنیت

بله دقیقا همینه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.