یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

never say never

 تموم شد برای همیشه....

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 21:51

چی ؟

یه حس ناتموم

هلن شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 12:30

سلام 1 ماه نبودی چی تموم شد؟ رهگذر یا کیوان؟

حس ناتمومی که به رهگذر داشتم

مرضیه سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 20:11 http://fear-hope.blogsky.com

ناراحتم از ناراحتیت عزیزم... امیدوارم زود بیای و بنویسی و عینیت طولانی نشه
من آدرست رو گم کرده بودم و تازه الان که پیدا کردم
امیدوارم اتفاق بدی نیافته باشه

سلام عزیزدلم خوش اومدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.