یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

واقعا همینه

سه ماهه که تمام حساب های کاربریم تو اینستا و تلگرام و همه جا بستم فقط واتس اپ دارم اونم با ادمای خیلی کمی اینتراکشن دارم 

امروز یه اتفاق جالبی افتاد یکی از دوستای کیوان که به شدت قبولش داشت و کلی ازش پیش من تعریف کرده بود برگشته به یکی از اشناهای من گفته از سبک زندگی من متنفره و به نظرش من ادم‌مزخرفی ام چند وقت قبل اینکه اکانتمم ببندم دیدم بلاکم کرده ولی اهمیتی ندادم

به اون کسی که اینو به من گفت گفتم ولی من سبک زندگی اونو خیلی دوست دارم و به نظرم ادم خیلی جالبیه هم خودش هم همسرش با تعجب به من نگاه کرد گفت جدی جوابت اینه؟

خب که چی؟طرف از من خوشش نمیاد دلیل نمیشه که چون از من خوشش نمیاد ادم بیخودی باشه من فقط رابطم با اون ادم قطع میشه و چندان اهمیتی برام نداره که رابطم با ادمایی که از من خوششون نمیاد قطع بشه!

چرا همیشه دنبال اینیم همه مارو دوست داشته باشن و مارو تحسین کنن؟

خیلی ها چه دختر چه پسر از من و سبک زندگیم متنفرن و خب تا وقتی مشکلی برای من درست نکنن برای من هیچ اهمیتی نداره!نه قراره بهشون ثابت کنم که ادم کول و خوبیم نه قراره به خودم ثابت کنم که اونا عوضین که از من خوششون نمیاد در هر حالت ادما حق انتخاب دارن و هیچ اهمیتی نداره کی منو دوست داره کی متنفره!!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.