یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

یه دفترچه خاطرات عمومی

یه لیوان چایی خوشرنگ با هل و دارچین میریزم وروبه روی کامپیوتر اتاقم تمام دغدغه ها و دل مشغولی هامو به رشته ی تحریر درمیارم اینجا منم با تمام خصیصه های خوب و بدم به قلمروی من خوش اومدین

شهروز ورژن مذکر و اپدیت شده ی خودمه:)

تفاوت های زیادی باهم داریم تو نوع نگاهمون به دنیا و زندگی خیلی باهم فرق داریم ولی در عین این تضاد ها و کشمکش هایی که باهاشون مواجه میشیم یه کششی این وسط هست که جفتمون خلع سلاح کرده.

امروز که با شهروز حرف میزدم وقتی به خودم اومدم که از اموزشگاه باهام تماس گرفتن و پرسیدن چرا نمیام و من تازه متوجه شدم که ۲ ساعت و نیمه باشهروز داریم صحبت میکنیم و بدون اغراق من اصلا و ابدا متوجه نشده بودم و این اولین باری که چنین اتفاقی میوفته.

بعد از کار رفتیم ناهار بیرون کلی اتفاقات هیجان انگیز افتاد که باعث شد ساعت ها بخندیم بعد ناهار بنفشه و همسرش هم بهمون ملحق شدن و رفتیم خونه فیلم نگاه کردیم و ساز زدیم .

بعدشم که بچه ها رفتن هرچند که شهروز به زور بردن خودمم با خنده فرستادمش بره این مدت خیلی همه چیز خوب و عالی پیش رفته در عین مشکلات و مصائب واقعا میتونم بگم مَرده یک مرد جذاب ایرانی.

هفته ی بعد عروسی رهگذره و من به همراه شهروز میرم؛راستش هم هیجان دارم هم استرس احساساتی دارم تجربه میکنم با شهروز که مدت ها بود فراموش کرده بودم.

نظرات 1 + ارسال نظر
هاله شنبه 25 خرداد 1398 ساعت 11:20

حتما عروسی رو برو حتما هم بروووو دیگه تاکید نکنم هاااا گفته باشم حسابی خوش بگذرونید باهم. خیلی خوشحالم برات دوست عزیزم انشالله همه چی به همین خوبی پیش بره. بعد از این همه سختی که کشیدی لایق بهترین ها هستی راستش حس می کنم برای اولین باره داری یه رابطه سالم از نظر روحی رو تجربه می کنی البته رابطه قبلی هم بد نبود ولی خوب همشون با کلی تنش و کش مکش بود ولی این دفعه خدارو شکر یه رابطه نرمال پر از عشق داری پس حضشو ببر خانمی

دقیقا خودمم فکر میکنم رابطه ی متفاوت و به شدت سالمی دارم تجربه میکنم که صرفنظر از پایانش بهم ثابت میکنه تو انتخاب هام بیشتر دقت کنم رابطه با کیوان مثل ترن هوایی بود دائما نوسان داشت
عروسی میریم حتما مرسییی هاله ی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.